Divendres 2 de desembre de 2011
VUITENA SESSIÓ DEL PROGRAMA DE SUPORT ESCOLAR A INFANTIL:
Avui no he pogut dur a terme la intervenció prevista perquè hi havia reunió amb els pares de l’Associació. Per tal de poder-la fer ens han demanat a la practicant de musicoteràpia i a mi dur a terme una planificació d’activitats per aquella tarda per als nens d’infantil i preescolar. Les dos hem acceptat el repte i ho hem fet amb moltes ganes.
La tarda s’ha desenvolupat ben engrescada, entre cançons i balls hem fet una classe de musicoteràpia molt i molt xula! Només els nens fins a tres-quatre anys poden assistir a les sessions de musicoteràpia, així que tots els que estaven allí han participat d’una sessió o altra durant la seva vida i no els venia de nou tot allò que havíem previst. Hem seguit l’estructura de les classes de musicoteràpia:
- Hem donat la benvinguda cantant la cançó “Què guapo que ets!”
- Hem treballat diferents temes a través de la caixa “Una mà de cançons”
- Hem ballat amb els mocadors.
- Hem ballat en Joan petit.
- Hem parlat a través dels instruments.
- Ens hem relaxat amb música tranquil·la.
- Ens hem despedit amb la cançó “Adéu ________”
La veritat és que m’ha encantat assistir a una sessió de musicoteràpia i poder-ne participar. He vist com alguns dels nens que tenen molts problemes per poder-se expressar verbalment, tenen una gran facilitat d’expressió a través de la música i del ball.
Realment, m’he donat compte que amb la música també es toquen molts aspectes emocionals. Per tant, crec que la sessió d’avui m’ha obert una porta que plasmaré en l’apartat de propostes de millora de la meva pràctica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada